З метою забезпечення високого рівня обслуговування, поліпшення рівня оплати за відпущену (спожиту) електричну енергію,  сприяння ефективному використанню електричної енергії та вирішення поточних питань щодо постачання електричної енергії для усіх споживачів ТОВ “ЕНЕРГОГАЗПОСТАЧ” працює Інформаційно – консультаційний центр споживачів електричної енергії (ІКЦ).


Основні завдання ІКЦ:

  • Інформування заявників щодо норм чинного законодавства та нормативних документів, що регулюють відносини в галузі електроенергетики, та порядку їх застосування.
  • Надання інформації та консультацій заявникам з питань щодо якості електричної енергії, послуг, пов’язаних з її постачанням, цін (тарифів), порядку оплати за надані послуги, умов та режимів споживання електричної енергії тощо.
  • Вирішення спірних питань та конфліктних ситуацій, які виникають між ТОВ “ЕНЕРГОГАЗПОСТАЧ” та заявниками.
  • Листування зі споживачами електричної енергії, підприємствами, органами виконавчої влади, організаціями та іншими установами з питань, що належать до повноважень ІКЦ.

Інформаційно-консультаційний центр споживачів електричної енергії є загальнодоступним центром для юридичних та фізичних осіб-підприємців, які є споживачами електричної енергії або мають намір стати споживачами та звернулися за консультацією, отриманням інформації або для розв’язання спірних питань, що виникли між ТОВ “ЕНЕРГОГАЗПОСТАЧ” та заявниками. Інформаційно-консультаційні послуги надаються заявнику на безоплатній основі.

Адреса ІКЦ:

вулиця Кавказька, будинок 3, офіс 305, м. Рівне, Україна, 33013

Контактний номер телефону:

+380 93 272 09 12

Електронна пошта:

energogaspostach@ukr.net

Графік роботи: 

понеділок – п’ятниця: з 08.00 до 17.00
субота, неділя: вихідний

Відповідальний за вирішення спорів:

директор Трачук Віталій Тарасович

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *